8.1.07

Svi smo mi ovisnici ...

Daklem, trebao sam svojevremeno ilustrirati neku knjigu o mladima i drogi. Knjiga je ispala ciniccno glupa i pohlepno lossa pa mi je drago da je nisam ilustrirao, ali u pripremnom periodu sam razgovarao s lijeccnikom koji je trebao pisati dio knjige (i on je odustao), a kako je on vodio sastanke lijeccenih narkomana, tako sam i ja dossao na jednog, da upijem atmosferu. Rijetko crtam "Iz zzivota", ali evo nekih lica s tog sastanka.



Ona najmraccnija faca na vrhu MAJKA je jednog narkomana koji nije mogao dochi i govorila je krajnje blago. Zapisao sam neke citate: "Kad je on dobro, ja sam odliccno." I "Nastojim da mu vjerujem."

Dugokosi u dnu je takodjer rekao nessto ssto sam zapisao: "Za godinu dana apstinencije nisam uccinio ni dio onoga ssto sam mislio da hochu."

Pa, to barem nije karakteristika samo apstinenata ...

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home