26.1.08

Joža mi dao brushpen ...

... pa sam obeć'o da ću stavit na blog nešto otuširanom tim alatom.



Kako mi se čini, u mojoj ruci alatčica najbolje funkcionira za kratke i prljave crte, slabije za duge i fluidne. I bolje radi na bankpostu nego na hameru. Jor majlidž mej vari.

Naravno, kako Joža kaže "ako nije format, onda je alat" - misleći na moju kompulzivnu potrebu da s novim alatom/formatom počnem novi strip. S obzirom kako neke stvari i tako čekaju u hodniku da ih pustim na crtaću dasku, ova je djelovala najizglednije te sam napravio probicu:



Nikakvih objašnjenja, nikakvih obećanja. Zasad.

3 Comments:

Blogger dzuka said...

ovi gornji crtezi dobro izgledaju. pogotovo frizure. a i jaspis. al vidim da te ni bruspen ne spasava od nepotrebnih crtica po odjeci.

12:18 AM  
Blogger mcn said...

Ma di?

2:05 AM  
Blogger Skicoslav said...

Ne boj se stisnuti ga do boli.
Nece da pukne, napravljen je da bude podatan.
Probaj...

6:05 AM  

Objavi komentar

<< Home