4.3.08

A đe nego na blogu ...

Iskreno, ne znam baš što je ovo. Ideja je bila prilično maglovita pa je i realizacija takva. Naslovi su, isto mi se tako čini, naknadni pokušaj da se cijeloj stvari doda smisao ili bar intencija.

Ah, dosta ispričavanja. Art by Tonči, vorholizacija baj mi.

1. Start



2. Crna ovca



3. Bijela ovca



4. infekcija



5. Mutacija



6. Epidemija



7. Pandemija



8. Cjepivo



9. Nada



10. Pat



11. Rat



12. Rat



13. Nemoj stat'



14. Mat



15. Odi spat'



Laku noch.

6 Comments:

Blogger tonci said...

a?

i otkud iskopa taj crtez kojeg se uopce ni ne sjecam? =D po potpisu djeluje bar 5 godina star.

9:26 AM  
Blogger Unknown said...

ali je kul :)
i malo boli glava nakon buljenja u crno bijele sličice :)

10:27 AM  
Anonymous Anonimno said...

iznenadjem sam, ovaj nisam iznenadjen vec odusevljen, svidja mi se za popizdit!

Rico

10:38 AM  
Blogger Tomislav Škrljac said...

Što si se poanonimanio, Rico?

5:22 PM  
Anonymous Anonimno said...

neda mi se ispunjavat pase vrde

Rico

7:26 PM  
Blogger Unknown said...

konceptualno, ovo možeš prodati i "ozbiljnim" umjetničkim krugovima kad bi te to zanimalo

9:18 AM  

Objavi komentar

<< Home